Вентилятор (крильчатка) електродвигуна

Додана 01 Лютого 2018

Вентилятор використовується в якості елементу охолодження електромотора (через обдув лицьової основи двигуна). Потоки повітря від вентилятора спрямовані вздовж охолоджувальних ребер корпусу.  

Другий варіант охолодження - процес поглинання холодного повітря всередину корпусу і продування обмоток ротора і статора. Матеріал, з якого зроблена крильчатка, залежить від температури й агресивності середовища, в якому перебуває електродвигун: пластмаса, латунь, алюміній, нержавіюча сталь.

Конструкція вентилятора цільна, виготовлена методом штампування, включно з корпусом (основою) і лопастями.

Той фактор, від якого залежить об'єм повітря, що подається до поверхонь, визначає діаметр вентилятора, кут нахилу, кількість лопастей.

Щоб правильно підібрати крильчатку, необхідно знати такі критерії:

  • посадковий діаметр крильчатки на вал електродвигуна та тип посадки (зі шпоночним пазом, скосом або в натяг)
  • зовнішній діаметр крильчатки (він повинен бути не більше внутрішнього діаметру кожуха)
  • Кількість лопсатей крильчатки (переважно для електродвигунів із частотою обертання вала 3000 об/хв встановлюють крильчатки з кількістю лопастей не більше ніж 7 шт, під час обертання від 500 до 1500 обертів рекомендується встановлювати крильчатки, у яких більше ніж 7 лопастей)

 

вверх